Doorstart

Vorig schooljaar was ik dit blog begonnen om te schrijven over mijn onderzoekservaringen. Helaas gooiden haperingen met een project en daarna corona behoorlijk wat roet in het eten. Als docent-ondersteuner en ELO-admin betekende de lockdown ‘alle hens aan dek’. Wel een periode om tevreden op terug te kunnen kijken; we hebben docenten en studenten in die tijd een behoorlijke sprong zien maken als het gaat om het gebruik van digitale leermiddelen (en digitale didactiek) die onze organisatie hen ter beschikking stelt.

Wat ik lastig vind, is een manier te vinden hoe ik mijn bevindingen tijdens het onderzoek kan delen met mijn organisatie. Zaken als literatuur, ervaringen, resultaten etc. En dan liefst op zo’n manier dat ik er zelf ook nog wat aan heb. Naast persoonlijke tools als Mendeley en diigo gebruik ik weliswaar teams en daar zou ik met notebook wat kunnen doen. Maar het is allemaal wat omslachtig en blijft ook binnen de organisatie. Daarom dit blog, maar of het ook gaat werken weet ik niet.

Enfin, gestart met de doorstart – nu doorpakken!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *